میم،صاد

الف لام میم صاد

میم،صاد

الف لام میم صاد

میم،صاد

الف لام میم صاد...کتابى است که به سوى تو فرو فرستاده شده است، پس نباید از آن تنگدلى یابى، تا بدان هشدار دهى، و پندآموزى براى مؤمنان باشد.

سوره اعراف. آیات اول و دوم

یک حاشیه نگاری از «بیت»

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ب.ظ

هوالحکیم


هیچ برنامه‌ای نداشتم برای رفتن. نشسته بودم بعد مدتها به دیدن یک مسابقه فوتبال خارجی: آرسنال-منچستر؛ که «محمد آقا» زنگ زد و گفت که کسی نیست برود برای حاشیه‌نگاری مراسم عزاداری فردای بیت. تو می روی؟ قبول کردم ، میهمان بیت رهبری شدم. همچنان عمیقاً معتقدم حضور در بیت رهبری به شانس و اقبال  و بخت و این چیزها ربطی ندارد و حضور در محضر رهبر دوست داشتنی‌مان، دعوتی است! خداراشکر می‌کنم بابت این دعوت و دعوت‌تان می کنم به خواندن حاشیه‌نگاری‌ام از مراسم روز اربعین: عزاداری هیات‌های دانشجویی در حضور رهبر معطم انقلاب: یکشنبه 30 آبان 1395

۹۵/۰۹/۰۴
محمدصالح سلطانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">