میم،صاد

الف لام میم صاد

میم،صاد

الف لام میم صاد

میم،صاد

الف لام میم صاد...کتابى است که به سوى تو فرو فرستاده شده است، پس نباید از آن تنگدلى یابى، تا بدان هشدار دهى، و پندآموزى براى مؤمنان باشد.

سوره اعراف. آیات اول و دوم

همه برای یک لبخند نهال و محمد‌یاسین

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۱ ب.ظ

هوالحی


سه شنبه ای که گذشت، یک رور خاص بود برایم. مجری مراسم «تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم» انجمن اسلامی مستقل بودم. نفس به نفس شدن با خانواده این عزیزان حقیقتا افتخار بزرگ و تجربه عمیقی بود برایم. خاطره ام از این روز دوست داشتنی را قلمی کردم و بروبچه های snn  هم خداراشکر بدون اصلاحات نشرش دادند.... امید آنکه توفیق شاد کردن دل این خانواده های بزرگ، بیشتر نصیبمان شود.


متن را از اینجا می توانید بخوانید.


۹۵/۰۸/۰۷
محمدصالح سلطانی

نظرات  (۱)

سلام جناب آقای سلطانی
من هم در آن جلسه بودم و اجرای خوب شما را تحسین می کردم و البته شما را نمی شناختم والا حتما برای عرض ادب خدمت می رسیدم.
برنامه خوبی بود و باید از شما و دوستان انجمن مستقل تشکر کرد. من دقایق طولانی در آن جلسه اشک می ریختم. راجع به برنامه نکته هایی دارم که در اولین فرصت برای شما خواهم نوشت و البته منتظر فرصت هستم تا ابتدا جواب شما در آخرین قسمت مناظره مکتوبمان را در ذیل پست نزدیک ترین فاصله تا ماه بنویسم. عجالتا همین قدر بگویم که کاش این امکان وجود داشت تا علاوه بر دیدن مادر مسعود عسگری، مادر ستار بهشتی و مصطفی کریم بیگی و سهراب اعرابی را هم می توانستیم به دانشگاه دعوت کنیم و علاوه بر نهال و محمد یاسین فرزندان قاضی خانی، علی و کیانا فرزندان نرگس محمدی را هم می توانستیم ببینیم.
پاسخ:
سلام.لطف دارید. باید ببخشید که برای عرض ادب  و خوشامد گویی خدمت نرسیدم. سرشلوغی های مرسوم برنامه های این چنینی زیاد است. عمیقا متشکرم که دعوت ما را پذیرفتید و در این محفل شرکت کردید.

بله ای کاش می شد مادر ستار بهشتی و سهراب اعرابی، در دانشگاه هم مورد تفقد قرار گیرند همان گونه که نظام از آنها دلجویی کرده است. ان شا الله همه مجرمین هم هرچه سریعتر دوران محکومیت خود را سپری کنند و به آغوش جامعه بازگردند. زندانی شدن هیچ کسی خوشجال کننده نیست، اما زندانی شدن عده ای اجتناب ناپذیر است. تامین امنیت، لوازمی دارد و هزینه هایی....

ارادتمند. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">