میم،صاد

الف لام میم صاد

میم،صاد

الف لام میم صاد

میم،صاد

الف لام میم صاد...کتابى است که به سوى تو فرو فرستاده شده است، پس نباید از آن تنگدلى یابى، تا بدان هشدار دهى، و پندآموزى براى مؤمنان باشد.

سوره اعراف. آیات اول و دوم

میدان انقلاب

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ب.ظ

هوالحی


درگیر یکی از جدی ترین پروژه هایم هستم: سامان دادن به نشریه ی بسیج دانشجویی شریف. نشریه ای که مدتها رکود و یکنواختی بر آن جاری بود و حالا به لطف خدا و تلاش دوستان، نشریه ای متفاوت شده. تا آن حد که شماره اولش توسط سعید جلیلی تقدیر می شود و معاون فرهنگی ِ دانشگاه (آن هم در دولت روحانی!)پس از دوشماره نامه تقدیر آمیز می فرستد برایش.


«میدان انقلاب» حالا یکی از جدی ترین دغدغه های غیردرسی م است. تلاش می کنیم آن را به نشریه ای محبوب و جذاب تبدیل کنیم که البته قرار است انقلابی باشد. نه چپ نه راست. انقلابی. همان طور که بسیج باید باشد...


با هم در ارتباط باشیم:



ایمیل میدان انقلاب:enqelabsq@gmail.com

کانال میدان انقلاب در تلگرام


۹۴/۰۷/۱۷
محمدصالح سلطانی

بسیج

دانشگاه

نظرات  (۵)

آقا صالح لطفا یه دستی به سر و روی این وبلاگ هم بکش ...
این وبلاگ رو هم سامان بده ...
قراره از تجربه تابستانت هم بنویسی ...
من این وبلاگو خیلی دوست دارم ولی متاسفانه الان چند ماهه خیلی خاک گرفته ...
من منتظرم ... لطفا هر چه زود تر ...

پاسخ:
سلام دوست ناشناس 
راستش دوست دارم این کار رو بکنم،ولی متاسفانه سرم به شدت شلوغه. درگیری های درسی به علاوه کارهای بسیار زیاد فوق برنامه عملا وقتی برام باقی نگذاشته. ولی در اولین فرصت تلاش می کنم این کار رو بکنم. ممنون از لطف شما! 
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۶ هم‌دانشگاهی
موهبتی بزرگ‌تر از حضور آدمی چون تو در بسیج دانش‌جویی نمی‌شناسم.
پاسخ:
سلام رفیق! 
اگر تعریف کردی  که بسیار بسیار سنگین تر از حد من است، اگر هم کنایه زدی که ممنون میشوم جایی در دانشگاه، جدی درباره اش صحبت کنیم.... 
یک ماه گذشت و هیچ خبری نشد !!!!!!!!!!!!
پاسخ:
چه کنم که سزم شلوغ است و فرصت رسیدگی به این وبلاگ را چندان ندارم...
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۲ حمید درویشی
سلام بر شما
مطلب شما درباره خاطره تان از روز مصاحبه دانشگاه امام صادق را خواندم. نسبتا خوب و منصفانه نوشته بودید؛ سپاس. جای چنین گزارشهایی در فضای مجازی خالی بود؛ سپاسی دیگر. 
از حضورتان در بسیج دانشجویی و به ویژه عرصه نشریه هم خیلی خوشحال شدم. ظرفیت خوبی از عقیده و توان در دانشگاه شهید شریف نهفته است. امید که به سهم خود بتوانید این ظرفیت را به بهانه کار رسانه ای مکتوبتان فعال کنید.
موفق و پیروز باشید، برادر!
پاسخ:
سلام
ارادت مندیم برادر
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۸ مجتبی محمدنژاد
ببینیم چه میکنی. بیا یه ذره با تندروهای ما هم حرف بزن انقدر جفنگ نبافن به هم بنام نشریه چاپ کنن به کام تجزیه طلب ها و تک جناحیت بشن.
پاسخ:
از کجا معلوم خود من یکی از آن تندرو ها نباشم؟؟:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">