میم،صاد

الف لام میم صاد

میم،صاد

الف لام میم صاد

میم،صاد

الف لام میم صاد...کتابى است که به سوى تو فرو فرستاده شده است، پس نباید از آن تنگدلى یابى، تا بدان هشدار دهى، و پندآموزى براى مؤمنان باشد.

سوره اعراف. آیات اول و دوم

توضیح

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۴ ب.ظ
اینکه کم می نویسم و دیر به دیر به روز می شوم، فقط و فقط یک دلیل دارد:

دانشگاه،بیش از آنچه فکر می کردم  درگیر کننده است. خاصه دانشگاهی مثل دانشگاه ما که به واسطه ی برنامه ریزی غریبش، دو روز در هفته ساعت ۶ کلاسهایم تمام می شود، یک روز ساعت۵ و نیم ،یک روز ۵ و یک،فقط یک روز ۱۲ و نیم!! 

به روز رسانی این وبلاگ، وقت می خواهد و حوصله. دومی را دارم،اولی را نه! خلاصه باید به بزرگی خودتان ببخشید. دکان صاد،«گاهی به گاهی» به روز می شود!

۹۳/۰۷/۲۸
محمدصالح سلطانی

صاد

نظرات  (۲)

صالح!
ما کلا شش و خورده‌ای تعطیل میشیم. دوشنبه و پنجشبه‌هام که تعطیلیم مجبوریم بریم که کارهامان را بکنیم توی آتلیه!
ناشکری نکن جون من! نکن آقا!

پاسخ:
پاسخ:
نیما!
ذکر وضعیتی که بنده ارائه کردم، اسمش ناشکری نبود. ار کجای این متنک چنین چیزی را برداشت کردی رفیق؟ صرفا شرح علل کند بودنم در به روز رسانی این وبگاه بود. همین.
اتفاقاً به نظرم جای شکر دارد این سرشلوغی ها. همیشه از بی کاری بدم می آمده و می آید. اتفاقا روزهای شلوغ دانشگاه را، با تمام ایرادات کلی و جزئی ِ اساتید گرامی، دوست تر می دارم.
سلام!
پس شریفی شدی یه حالی از ما نمی پرسی!
امیدوارم همیشه هر جا هستی موفق باشی!
پاسخ:
پاسخ:
سلام!
جویای احوال هستم. ولی هروقت آنِ وایبر هستم، شما نیستی!
بی خبر نیستم از احولت به واسطه ی هنری. انشاءالله موفق باشی.
دعا کن برایم محتار جان...دعا کن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">